Φτηνό Web Development χωρίς να κλαίς τα λεφτά σου. Γίνεται;

infomedia

Είναι αλήθεια πως πλέον η ψηφιακή παρουσία μιας επιχείρησης στο διαδίκτυο δεν είναι απλά μια ανάγκη που αν την καλύψουμε θα αυξηθεί λίγο ο τζίρος. Η ψηφιακή παρουσία της επιχείρησης στο διαδίκτυο είναι κάτι το επιτακτικό και το απόλυτο ενώ πλεόν αν δεν σε βρίσκουν online είναι σαν να μην έχεις ούτε φυσική παρουσία.

Πλεόν η πάγια τακτική που ακολουθούν όλες οι επιχειρήσεις ανά τον κόσμο είναι: Δημιουργία ιστοσελίδας, Πρόωθηση στα κοινωνικά δίκτυα, αναμονή πελατών για απόσβεση. Ακούγεται εύκολο, είναι όμως;
Κι όμως είναι δυσκολότερο από αυτό που διαβάζουμε. Τι βήματα πρέπει να ακολουθήσει κανείς για να δημιουργήσει μια ολοκληρωμένη εικόνα στο διαδίκτυο;

Α) Δημιουργία μιας Ιστοσελίδας
Β) Δημιουργία καναλιών Κοινωνικής Δικτύωσης (Facebook, Twitter, Google Plus, Youtube, Linkedin)
Γ) Σχεδιασμός μιας διαδικτυακής καμπάνιας
Δ) Επένδυση του σωστού ποσού στις καμπάνιες μας
Ε) Φροντίζουμε να μας μάθει ο κόσμος με όσο το δυνατόν περισσότερους τρόπους

Κι όμως παρόλο που τα παραπάνω βήματα είναι τα σημαντικά για τη δημιουργία μιας επιτυχημένης και επικερδούς ψηφιακής παρουσίας, υπάρχει το σημαντικότερο όλων.. Η επιλογή του σωστού συνεργάτη.

Δεν είναι λίγες οι φορές που έχει ακουστεί η φράση πήγα στην τάδε εταιρία και με λιανίσαν ή πλήρωσα πολλά και δεν πήρα αυτό που ήθελα. Φράσεις οι οποίες ειδικά στην Ελλάδα ακούγονται όλο και περισσότερο με αποτέλεσμα ο κόσμος να φοβάται πλεόν να εμπιστευθεί μια εταιρία που ασχολείται με το αντικείμενο και ή να προσπαθεί να το φτιάξει μόνος του ο καθένας ή να καταλήγει στην πολύ φτηνή λύση η οποία αν και ρίσκο τουλάχιστον δεν θα αφήσει μεγάλη πληγή στην τσέπη.

Για τη σωστή επιλογή του συνεργάτη σας θα πρέπει για αρχή να έρθετε σε επαφή μαζι του, να εκθέσετε τις σκέψεις σας και να δείτε εάν είναι ανοιχτός στο να σας αναλύσει τι χρειάζεστε. Ποτέ μην ενθουσιάζεστε με την τεχνική ορολογία, συχνά είναι πολύ καλύτερο να ακούσετε κάποιον που σας μιλάει απλά και σας εξηγεί βήμα-βήμα το τι χρειάζεστε. Δώστε σημασία στο αν προσπαθεί να σας περάσει στην κουβέντα σας την ανάγκη πολύ περισσότερων εργαλείων από αυτά που χρειάζεστε και το κυριότερο.. σε περίπτωση που χρησιμοποιεί ορολογία πολύ τεχνική ελέγξτε αν σας εξηγεί ταυτόχρονα το τι σημαίνει το κάθε τι. Το γεγονός ότι το άτομο που έχετε μπροστά σας μπαίνει στη διαδικασία να σας εξηγήσει με τρόπο και την τελευταία λεπτομέρεια σημαίνει πως δεν φοβάται, μπορεί να παρέχει αυτό που λέει και τρίτον προσπαθεί να επικοινωνήσει μαζί σας κάτι το οποίο είναι πολύ βασικό για τη μετέπειτα συνεργασία σας.

Επίσης σημαντικό βήμα είναι να ελέγξετε στο διαδίκτυο για προσφορές. Εδώ χρειάζεται όμως αρκετή προσοχή. Ελέγξτε μέχρι και τα ψηλά γράμματα τι είδους προσφορές είναι και το τι παρέχουν αφού μια προσφορά για παράδειγμα online καταστήματος με 100 ευρώ μπορεί να ακούγεται πολύ θελκτική αλλά δεν γνωρίζουμε το τι μπορεί να παρέχει τη στιγμή που οι περισσότεροι το κοστολογούν 500 ευρώ και άνω. Αν βρείτε κάποια καλή προσφορά που σας ενδιαφέρει επικοινωνήστε με την εταιρία που την παρέχει και ρωτήστε τι περιλμαβάνεται και τι όχι. Αν κάτι που επιθυμείτε δεν περιλαμβάνεται, ζητήστε κοστολόγηση και για αυτό.

Πρόσφατα έπεσα πάνω σε κάποιες προσφορές μιας εταιρίας με όνομα Infomedia One Ltd η οποία παρέχει ένα πλήρες από ότι φαίνεται κατάστημα στα 350 ευρώ. Βέβαια από ότι φαίνεται είναι προσφορά λίγων ημερών ενώ είναι σχετικά κάτω από την επικρατούσα τιμή της αγοράς αλλά όχι τόσο ώστε να κόβονται βασικές παροχές από το προιόν. Η σελίδα τους είναι www.infomediaone.com και έχουν και μία ακόμη ενδιαφέρουσα προσφορά που ξεκινά στα 40 ευρώ για προώθηση μέσω διαδικτύου. Δεν είναι κι άσχημα.

Σε κάθε περίπτωση πριν προχωρήσετε στην δημιουργία της ψηφιακής σας παρουσίας ή στην αναβάθμιση της θα πρέπει να κοιτάξετε αρκετά και να επινοινωνήσετε με πολλές εταιρίες πριν αποφασίσετε κάνετε το αποφασιστικό βήμα.

Tags: